شارك تعلم استمتع حيث العلم والفائده


    هندسة منوف ما لها وما عليها

    شاطر

    تصويت

    رأيكم في الكليه

    [ 27 ]
    46% [46%] 
    [ 11 ]
    19% [19%] 
    [ 21 ]
    35% [35%] 

    مجموع عدد الأصوات: 59
    avatar
    Admin
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 699
    العمر : 33
    الكليه/الفرقه/العمل : طالب في كلية الهندسه الألكترونيه الفرقهالرابعه قسم تحكم
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 03/09/2007

    هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف Admin في 4/9/2007, 12:29 am

    بعد خمس سنين في هندسة منوف رأيكم في الكليه ايه................ Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question
    avatar
    tito
    عضوا لسه بيلعب
    عضوا لسه بيلعب

    ذكر
    عدد الرسائل : 17
    العمر : 32
    تاريخ التسجيل : 16/03/2008

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف tito في 16/3/2008, 2:50 pm

    بجدمش عارف هل اعد المزايا والا العيوب بس على العموم احسن من غيرها
    avatar
    marwa

    انثى
    عدد الرسائل : 1
    العمر : 31
    الكليه/الفرقه/العمل : فرقه تالته تحكم
    المزاج : رايق
    تاريخ التسجيل : 16/03/2008

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف marwa في 17/3/2008, 5:29 pm

    نفسي اخلص وامشى من البلد ديه بس اتخرج وانا فاهم حاجه
    avatar
    amel

    انثى
    عدد الرسائل : 1
    العمر : 31
    تاريخ التسجيل : 17/03/2008

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف amel في 23/3/2008, 8:55 pm

    ماشوفتش كليه زي الزفت زي دي
    avatar
    noooha

    انثى
    عدد الرسائل : 1
    العمر : 31
    الكليه/الفرقه/العمل : كلها كام شهر واتخرج
    المزاج : مبسووووووووطه
    تاريخ التسجيل : 24/03/2008

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف noooha في 24/3/2008, 10:24 pm

    بيقولوا لى هتقولى بعد كده ان دى احلى ايام حياتك wwo
    انا لسه مش عارفه هتوحشنى الكليه؟؟ اعتقد لاء aat
    بس هيوحشنى الناس اللى عرفتهم
    ودول سهل اقابلهم ف اى مكان بعيدا عن ارض منوف العظمىSmile
    ممكن فعلا تكون ايام حلوه واحنا مش حاسيين بيها Cool
    وممكن الجاى يبقا احلى وساعتها ولا هنفكر نرجع لها ابدااااااااااا
    عاوزه اقول ان الكليه بموادها ودراستها طبعا مفيده
    لكنها تفتقر الجانب العملى اوى اوى اوى
    كما انها تفتقر للروح bom cherry rendeer geek
    بجد كان نفسى الاقى نشااااااط اكتر من كده وحركه وحريه اكتر للتعبير عن الرأى
    اشمعنا الدنمارك؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Cool
    نرجع نقول اللى نعرفه احسن من اللى مانعرفوش
    والبد دى احسن من غيرها
    وف الاخر كل واحد له رأيه
    avatar
    Admin
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 699
    العمر : 33
    الكليه/الفرقه/العمل : طالب في كلية الهندسه الألكترونيه الفرقهالرابعه قسم تحكم
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 03/09/2007

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف Admin في 28/3/2008, 6:19 pm

    تسلم ايدك على الرد وربنا يوفقك بس انا متأكد ان الكليه هتخسرك والكليه هتوحشك وبالتوفيق
    avatar
    ?!!؟
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    ذكر
    عدد الرسائل : 59
    العمر : 30
    الموقع : www.hellforces.darkbb.com
    الكليه/الفرقه/العمل :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 31/03/2008

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف ?!!؟ في 31/3/2008, 8:25 pm

    أنا مش بس نفسي أخرج منها , أنا نفسي قاذفات قنابل عنقوديه تشيلها و تشيل كل حاجه تقع في محيط دائره قطرها واحد ميل و مركزها الكليه Smile
    منوف ككليه تاخد 14من 20
    و كبلد تاخد فوق دماغها
    avatar
    Admin
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 699
    العمر : 33
    الكليه/الفرقه/العمل : طالب في كلية الهندسه الألكترونيه الفرقهالرابعه قسم تحكم
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 03/09/2007

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف Admin في 1/4/2008, 12:23 am

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوه ده

    mody_2008
    صاحب مكان
    صاحب مكان

    ذكر
    عدد الرسائل : 391
    العمر : 30
    الكليه/الفرقه/العمل : تجالاة بريد
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 17/03/2008

    ردا على الجاحدين للمعروف

    مُساهمة من طرف mody_2008 في 6/5/2008, 10:49 pm

    ,


    عدل سابقا من قبل مصطفي صلاح في 7/5/2008, 12:03 am عدل 1 مرات
    avatar
    Admin
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 699
    العمر : 33
    الكليه/الفرقه/العمل : طالب في كلية الهندسه الألكترونيه الفرقهالرابعه قسم تحكم
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 03/09/2007

    رد: هندسة منوف ما لها وما عليها

    مُساهمة من طرف Admin في 6/5/2008, 11:49 pm

    م / مصطفى ارجو منك سعة الصدر وقبول الراي والرأي الأخر ده رقيك ونحن نحترمع جدا وممكن نوفقك فيه ولكن لكل شخص قناعته الداخليه ومادمنا في مكان لأخذ الرأي فلابد ان نحترم الرأي الأخر وعلى رأي المثل الي بيقول
    رأيي خطأ يحتمل الصواب ورأيك صواب يحتمل الخطأ
    لذا ارجو منك الأنتباه من الألفاظ انتبه

      الوقت/التاريخ الآن هو 19/10/2018, 9:54 pm